Patricia Posted February 17, 2006 #1 Posted February 17, 2006 Carissimi amici, il mio italiano es orribille. Por eso os pongo una monete di nerone para que me digais que os parece original o copia del siglo XIX, gracias. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.